Primăria

În urma săpăturilor arheologice efectuate pe teritoriul comunei, se atestă prezenţa populaţiei încă din perioada bronzului.

Atestare documentară a localitaţiiapare pentru prima dată în anul 1482. în recensămintele din anul 1719 cât şi cele din 1910 se arată că atât satul Tărşolţ cât şi satul Aliceni au aparţinut din punct de vedere administrativ de comuna Cămărzana.

În anul 1956, conform noii împărţiri teritoriale, se înfiinţează comuna Târşolţ care are în componenţă satele Târşolţ şi Aliceni.

Tot atunci se înfiinţează primăria Târşolţ care la ora actuală are următoarea strutură pe departamente:

  • 1. Administraţie publică
  • 2. Achiziţii publice
  • 3. Urbanism
  • 4. Protecţia mediului
  • 5. Registrul populaţiei
  • 6. Mediu
  • 7. Administrarea resurselor umane
  • 8. Starea civilă
  • 9. Protecţia civilă, situaţii de urgenţă şi pompieri
  • 10. Personal administrativ şi servicii
  • 11. Corpul de control fiscl
  • 12. Contabilitate şi finanţe
© 2011 - 2019 www.parohiatarsolt.ro